tirsdag 27. januar 2009

På tide å bli kvitt de tyngre kriminelle innvandrerne?

Hvorfor har vi alle disse tyngre kriminelle innvandrere i landet fortsatt? Disse som stjeler voldtar, dreper osvosv? Det er så utrolig mange grufulle saker som kommer opp hver dag, hvor utlendinger enten har drept noen eller ranet noen. Til og med tidligere KRIPOS sjef, Arne Huuse MENER at MEDISINEN MOT KRIMINALITET ER Å BEGRENSE INNVANDRING fra ikke vestlige land! Kilden finner du her.

Litt statistikk for de som tror nordmenn er de mest kriminelle:


"Tall fra Majorstuen politistasjon i 2004 viser at 82 prosent av alle ran i Oslo ble begått av personer med ikke vestlig innvandrer bakgrunn.Noen år tidligere viste tall fra Oslo politidistrikt at 67 prosent av gjerningsmennene var av ikke-vestlig opprinnelse.

Ifølge politiet kan 80 prosent av narkotikaomsetningen i Oslo, spores tilbake til albanske miljøer.

Tall fra Oslo tingrett forteller at 70 prosent av de straffedømte er av ikke-vestlig opprinnelse. I perioder at 70 prosent av de innsatte ved Ullersmo fengsel vært av ikke-vestlig opprinnelse.

Dagbladet har tidligere påpekt følgende fakta; 4 av 10 voldsmenn har fremmedkulturell bakgrunn, 8 av 10 ransmenn under 20 år har fremmedkulturell bakgrunn.

Statistikk gjengitt i Dagsavisen 16. august i år forteller at det i 2002 ble straffet 14 nordmenn pr 1000 nordmenn, og 23 innvandrere pr 1000 innvandrer" Hentet fra FRP sine hjemmesider.



Her ser dere tydelig at kriminelle innvandrere er et stor problem, og det blir verre og verre! Dette er tiden du ikke kan gå trygg på treningssentre etter kl 9, du kan ikke bade på en strand uten å bli herset med, du kan ikke gå forbi en 7 eleven uten å bli truet, unge jenter kan ikke gå alene hjem fra byen fordi der er det alltid noen klar til å voldta, er det slik vi vil ha det folkens? Svaret her er jo opplagt- NEI!

Virker jeg rasistisk? Da skal jeg bare si at de fleste innvandrere er fantastisk, hardt arbeidende mennesker, som står på for Norge og er sterkt ønsket her! Jeg kjenner flere som er gode og kjekke mennesker, men så har det seg slik at flere av innvandrerene i Norge også er tunge kriminelle, og de må bare sendes rett hjem etter min mening, de er gjeste her i landet, og hvis en gjest ikke oppfører seg er det rett på dør! Enkelt å greit...

På youtube kan du også se en ganske skremmende reportasje fra fox news om immigrasjons problemer. Kanskje på tide vi åpner øynene før det er for sent?

PS: Før noen uttaler seg om statistikk, les denne artikkelen fra SSB.NO, her får du se at innvandrere er overrpresentert innen all kriminalitet... Bla til side 122 og 123!

145 kommentarer:

  1. Helt enig med deg, få dem ut. Ingen kriminelle bør få lov til opphold her i landet.

    MVH. En IKKE-kriminell innvandrer

    SvarSlett
  2. Som om det ikke finnes noen norske kriminelle? forskjellen er at media ikke fokuserer så mye på de, men vil heller sette fokuset på innvandrerne!

    SvarSlett
  3. Jævla tosk. Fox News? hahaha, den bajskanalen er like troverdig som deg når du hevder du ikke er rasist.
    Hva med å lage statistikk over partipolitisk tilhørighet over politikere som har begått lovbrudd? Der troner nok FRP soleklart på toppen, med både drap og voldtekt på samvittigheten.
    Hvordan går det forresten med samarbeidet Hellstrøm prøvde å få i stand med rasister og nazister for noen år siden?
    Arven etter Anders Lange henger ved dere enda. En mann som var en ivrig forkjemper for apartheidregimet i Sør-Afrika og Hagens mentor og læremester.
    FY SKAM

    SvarSlett
  4. licken si dicken mr gestapo

    SvarSlett
  5. Du kan jo starte med å lære deg rettskriving, unge mann. Du skriver jo ikke bedre enn de såkalte "kriminelle innvandrerne".

    med vennlig hilsen
    Innvandrer

    SvarSlett
  6. fy faen, nå må du ta deg sammen, ser ut som du lever i din egen lille verden.

    SvarSlett
  7. de norske er ikke i nærheten like godt representert i %

    SvarSlett
  8. Det er et pussig sammentreff at antall pappskaller er proposjonalt med antall Frp tilhengere!

    SvarSlett
  9. På tide å lære seg norsk, synes nå jeg.

    SvarSlett
  10. Det største problemet er de politisk korrekte.
    Alle land sliter med denne store gruppen som
    først og fremst tenker på seg selv. Når en nasjon får høy levestandard, dannes det en stor
    grupering av "korrekte tenkere" disse lar skuta seile seg selv. De er fornøyd med å la ting være som de er. Det er også denne gruppen som skriker høyest når de selv blir skadelidene
    Et typisk eksempel er tiden før 2.verdenskrig
    Tyskland rustet opp voldsomt og oppførte seg truende. De politisk korrekte valgte å ignorere
    dette, de var som vanlig mest opptatt av å fremstå som kloke, tolerante og "snille". De beskylte de som så på Tyskland som en fare for krigshissere ol. Vell vell, historien gjentar seg. Idag ser vi hvordan mange invandrere i EU
    og Norge opptrer truende, det forgår en systematisk gjengdannelse over hele EU. Gjengene driver narkotika kriminalitet, kidnappinger, drap kort sagt mafia.
    Den store hopen av "korrekte" velger å se en annen vei, heller det en å utsette seg for nedsettene komentarer fra den "korrekte" fløyen
    Det triste er at den "korrekte" fløyen ha ting inn med teskje, de er så selvopptatte at de ikke kan "se" hva som skjer rundt deres lille "korrekte" sfære.

    SvarSlett
  11. "Som om det ikke finnes noen norske kriminelle? forskjellen er at media ikke fokuserer så mye på de, men vil heller sette fokuset på innvandrerne!"

    Joda, det finnes kriminelle innvandrere, kanskje du burde lese innlegget mitt om igjen der jeg skriver: "straffet 14 nordmenn pr 1000 nordmenn, og 23 innvandrere pr 1000 innvandrer". Altså nordmenne er også kriminelle, men ikke i like stor grad! Og nordmenn er jo født her i landet, de er ikke gjester her, så alt vi kan gjøre med dem er å kaste dem i fengsel, hvor vi skulle hatt mye større straff enn hva som er tilfelle.
    Og forresten så er sosialister overrepresentert i media og de sier ikke for mye om hvor stort innvandringsproblemet er blitt hvertfall...

    Jeg ser mange velger å kommentere norsken min, jeg synes nå det er mye mer usaklig enn mine argumenter, noe som viser at mange av dere er enige med meg, men ikke ønsker å være det.

    På tide å åpne øynene, innvandrere får jo drive akkuratt som de vil i dette landet, på tide vi begynner å stå hardt mot hardt...?

    Og angående videosnutten fra youtube, se den før du sier den ikke er troverdig, så vil du se at de intervjuer flere polititjenestemenn, statsansatte osvosv, og viser videosnutter om hvordan situasjonen nå er i Sverige med tanke på kriminelle innvandrere... På tide vi åpner øynene folkens.

    SvarSlett
  12. Jeg sier meg enig i alt bloggforfatter skriver... Hvorfor har vi ikke sendt ut disse a og b gjengene for lenge siden? Hva er grunnen til at de fortsatt får være i Norge, når det bare er kriminalitet de ønsker å drive med har de ikke noe her å gjøre...

    SvarSlett
  13. ''Statistikk gjengitt i Dagsavisen 16. august i år forteller at det i 2002 ble straffet 14 nordmenn pr 1000 nordmenn, og 23 innvandrere pr 1000 innvandrer.''

    Hvis du ser på statistikk over alder på de straffedømte, vill du se at de fleste straffedømte er menn mellom 18 og 28 år. De fleste innvandrere som kommer til Norge er nettopp menn, i denne alderen, noe som gjør de overepressentert! Når du sier 14/1000 normenn vill du da ha tatt med i regnestykket ditt MYE fler som er utenfor denne gruppen.

    Jeg vill faktisk påsta at innvandrere er mindre kriminelle, og vill gjerne se statistikker på hvor mange Norske menn mellom 18 og 30 i forhold til innvandrere i samme aldersgruppe.

    Jeg må også få sagt at hvis ikke-norsk statsborger begår ett alvorlig brudd på norsk lov, bør han/hun ikke ha rett til å kunne være bo i landet.

    Seriøst, FRP er en gjeng idioter som misbruker statistikk for å holde på sine konservative og idiotiske verdier. Alle som stemmer på FRP er enten ikke smart nok til å tenke selv, eller bare dum nok til å tro på verdiene deres.

    SvarSlett
  14. Som Nordmann er det trist aa se all kriminaliteten utfoert av invandrere i Norge. Saa jeg tok kosekvensen og flyttet til Ukraina. Her finnes ikke invandrere. Bortsett fra meg da. Ingen trygd aa hente her. Men venligst ikke kom etter. Jeg koser meg i et flott land og har det perfekt som eneste invandrer. Vi oensker ikke flere. :o))

    SvarSlett
  15. Bloggforfatteren er rask om å peke fingeren mot "tyngre kriminelle innvandrere", og "å sende dem hjem" er en lettvint løsning som er like blåøyd som å satse på Lotto som en kilde til rikdom.

    Et av tallene opplyser om at "80% av narkotikaomsetningen i Oslo kan spores til albanske miljøer." Nå skal det sies at når jeg går på Karl Johan er det stort sett norske misbrukere jeg ser slumpet utenfor Grand Hotell. Eller hva med prostitusjon? Mediene hadde et stort oppslag i fjor sommer om norske menn som leier seksuelle tjenester av utenlandske horer. Og man er rimelig naiv hvis man tror at nordmenn ikke kjøper harsj av "tyngre kriminelle innvandrere" ved Akerselva. Jeg spekulerer litt her, men jeg antar at mange kriminelle i Norge har som hensikt å tjene penger. Og så lenge nordmenn er villig til å kjøpe produkter og tjenester av "tyngre kriminelle innvandrere," enten det dreier seg om narkotika, prostituerte (og ikke tro at pengene går til de stakkars jentene), stjålne varer, arbeidskraft eller lignende, vil det være organiserte kriminelle i dette landet.

    Når det gjelder ran og voldtekt jeg enig i at dette er motbydelig. Voldtektsmenn burde kastreres mener nå jeg. Men så er det da slik at rettsvesenet lar tyverier bli "henlagt pga bevisets stilling," voldtektsmenn og mordere får permisjon (!!) fra fengsel, og folk lar overfall foregå på åpen gate fordi de er redde for å bli knivstukket - eller rett og slett fordi de driter i det.


    Oss nordmenn må selv ta ansvar for kriminaliteten som øker i vårt langstrakte land. Det begynner med at enkeltindividet har ære og verdighet, tar handling mot urett og tør engasjere seg med å få narkomisbrukere og prostituerte på rett vei. Man oppnår ikke noe av å sitte hjemme og syte. Det handler om å lære riktige verdier til fremtidens generasjoner, å finne en politisk enighet mellom konservative og liberale som gir mulighet til å faktisk få noe oppnådd på stortinget, og bunn og grunn, slutte å være så jævlig endimensjonal og egoistisk.

    Selve utsagnet til bloggforfatteren er et skrikende testamente på sofapolitikk og tiltaksløshet. "Send dem hjem" indikerer at noen andre skal gjøre det, at man kun ser saken fra et synspunkt og ikke bruker huet. Våkn opp, din nisse!

    SvarSlett
  16. Til dere som tror at innvandrere er mindre krimninelle enn nordmenn, sjekk ut denne kjekke siden:

    http://www.ssb.no/emner/00/02/notat_200466/notat_200466.pdf

    bla til side 122 og se at per 1000 nordmann, og iforhold til alle aldre så er det 3 ganger så mange kriminelle innvandrere enn nordmenn.

    Bla til side 123 og se statistikk på de forskjellige kriminelle områdene, som seksual krim der det er over 3 ganger så stor sjangs for at en innvandrer blir straffet enn nordmann, det samme gjelder vold.

    Og før du kommenterer videre og slenger løse påstander ut i luften, så vær så snill å les litt statistikk.

    Og sånn oppsummert er det ikke vits å diskutere om innvandrere er mer kriminelle enn nordmenn, for det er det INGEN tvil om... SSB.no er en politelig og objektiv kilde...

    Diskusjonen må gå på om det er riktig å sende ut disse kriminelle innvandrerne, som jeg også mener ødelegger for andre innvandrere som prøver å oppføre seg og skape et bra liv her i Norge!

    SvarSlett
  17. Heisann. Vil gjerne komme med noen fakta, og tanker. Ifølge SSB, utføres 64% av all økonomisk kriminalitet av personer som politisk befinner seg på høyresiden, partiet FRP har 78% av alle stortingsrepresentanter som har vært dømt eller gitt forelegg for noe straffbart.Økonomisk kriminalitet, regnes som; vinningssvindel (nigeriabrev, ulovlig casino etc. alt som direkte rammer privatpersoner), skattejuks, momsjuks, trygdesvindel, boligsvindel (utbygging på andres grunn, utbygging i strandsonen, utbygging uten lov, ingen varsel om utbygging, feil oppgitt utbygging spesielt gjelder edtte hyttesaker av varierende grad) Videre viser det seg at "mindre" straffbare handlinger som kjøring i beruset tilstand, hjemmebrenning, smugling, kjøp av prostituerte, overgrep mot mindreårige, besittelse av ulovlige skytevåpen landet over, trusler og nasking begås av den samme gruppen mennesker.

    Hva betyr dette for samfunnet sammenlignet med belastningen kriminelle innvandrere påfører det? Økonimisk, det som skattebetalerne må ut med, viser det seg at både etterforskning og straffeforfølgelse av den siste gruppen forbrytere er påtagelig høyere enn den første gruppen. Om en datamaskin skulle plukket ut den gruppen mennesker som ved eliminering fra samfunnet ville betydd mest positivt, er det liten tvil om at den siste gruppen hadde befunnet seg i transit i et schengenland nå. For å sette det på spissen, også dette ifølge SSB; prosentmessig antall domfelte i Hells Angels, er lavere en prosentmessig antall lovbrytere i FRP. Interesant, ikke sant? Hvem ville du hatt i en maktsituasjon av de to gruppene?

    SvarSlett
  18. Dette kan være stemmer men du må jo legge til kilder, og ikke bare komme med løse påstander.

    Men, enda viktigere. Hva er verst, at du blir ranet, voldtatt og drept? Eller at noen svindler deg for noen kroner. Begge deler er jo forferdelig, men noe verre enn det andre...

    Men dette er jo ikke bra, hvis det stemmer noe jeg vil ha kilder på.

    Alle som begår kriminalitet på noen så helst måte må straffes. Hvis det er nordmenn, må de jo straffes her i landet, vi har ikke noe valg. Men Hvis det er en innvandrer, som har om og om igjen drevet med kriminalitet og ikke lærer så må vi jo sende dem ut. Enkelt å greit...

    Men til andre som kommer med tall, gjør som bloggforfatter og kom med kilder... Ellers kan jo alle si hva de vil...

    SvarSlett
  19. Jeg bare brukte SSB sine statistikker akkurat slik jeg ønsker det, for å få de tallene jeg ønsket. Jeg kunne f. eks. referere til at iflg. SSB begås 95% av alle straffbare forhold av personer som er 13 år av gutter, Skal en derfor for å forskåne samfunnet for den lille prosentdelen av disse som blir vanekriminelle sende alle gutter i straffekoloni eller? Statistikker er aldri annet en tall, og kan sjongleres akkurat slik en ønsker det. Hadde forestenn vært kult med HA på stortinget.

    SvarSlett
  20. Hehe, ser at denne diskusjonen blir VELDIG usaklig. SSB sine statistikker er faktisk sanne, og hvis vi slutter å ha tro på offentlig statistikk så vet vi ingenting lenger, ble flere millioner jøder drept, bor det EGENTLIG nesten 5 millioner i dette landet? Er det i det hele tatt NOEN innbyggere på Island? Altså, hvis dere ikke engang vil tro på statistikk publisert på SSB er det ikke vits å diskutere i det hele tatt...

    Her ser jeg hvem som er saklige i politikk FRP og de mørkeblåe. De røde vrir og finner på fakta, og når de får høre statistikk fra SSB så tror de ikke på dette? Hvor usaklig og dum går det ann å bli, sånn egentlig?

    SvarSlett
  21. Vel, ifølge SSB kan en finne ut også det (ref. " Hvor usaklig og dum går det ann å bli, sånn egentlig?"). Om en skal knytte akkurat denne statistikken opp mot politisk tilhørlighet, tror jeg du blir skuffet. Høyre scorer dog ganske bra når det gjelder realfag. Det gjør IKKE FRP, for å si det sånn, så det lar vi ligge. Ellers oppforder jeg alle til å ta seg en tur innom SSB, gå gjennom rapporter og statistikker over kriminalitet og kryssjekke dem opp mot aktuelle samfunnsgrupper som; homofile, kristne, innvandrere, arbeidsledige, politisk tilhørlighet. Da vil det komme frem mange "morsome" resultater som en i grunn kan lage en blogg om.... Og så vet vi jo at på internett er alt sant, ikke sant?

    SvarSlett
  22. En liten ting, at folk fra FRP er dårligere i realfag har jo ingen verdens ting med deres kompetanse innen politikk å gjør. Det viktige innen politikk er samfunnskunnskap...

    Men vær så snill, bli litt mer saklige her da...

    SvarSlett
  23. vel det var poster nummer 3 unnenfra som kom med referanse til det å være dum og det å ha tilhørlighet på venstresida. Siden eneste "mål" på "dummhet" som jeg kjenner til er basert på faglig kompetanse (en får ennå ikke karakter/vurdering i sosiale ferdigheter som kan måles og lages statistikker over desverre. DET hadde vært fint det), valgte jeg å tilbakevise de faktiske forhold, og samtidig skyte inn at blant kunnskapsrike folk fra partiet Høyre er andelen prosentmessig større enn det tilsvarende for partiet FRP. Videre scorer både AP, KrF, SV, SP og partiet Venstre høyere. Det er vel kun kystpartiet som prosentmessig ligger litt lavere av de politiske grupper en kan forvente seg har en mulighet til å få en representant på tinget.

    SvarSlett
  24. Viste dere at bakgrunnen bloggeren har valgt, er et mønster brukt innen hellig muslimsk arkitektur?

    http://www.salaam.co.uk/themeofthemonth/march02_index.php?l=3

    SvarSlett
  25. Fox news?
    ....
    Kjære deg da kan du like så godt lese UfoNorge.

    SvarSlett
  26. "et mønster brukt innen hellig muslimsk arkitektur?"- Ikke at jeg hadde hatt ett problem med det, men jeg ser ikke likheten mellom min bakgrunn og bildene på linken du ga... :P

    SvarSlett
  27. Det blir konflikt. Om det er innvandrerne gruppene eller anti innvandrer gruppene som slår til først får tiden vise. Spennende blir det uansett :p

    SvarSlett
  28. Jeg tok deg noe seriøst helt til du nevnte fox news. Du burde ha vært klar over hvordan de vrir ting, fokuserer på nøyaktig det som passer deres agenda, og uttrykker politiske meninger i klartekst samtidig som de er de ivrigste til å hevde at de er nøytrale.

    SvarSlett
  29. Problemet ligger i at hver nordmann(ikke innvandrer)ikke tør å si ifra at dette tollerer vi ikke for vi er livredde for å bli kalt rasist nazist.Selv om de størrste rasistene er utlendingene ikke hvite i hudfargen. Dette utsagnet hadde jeg blitt fort blitt kalt en rasist nazist latterlig spørr du meg.Men det kommer nok en dag da vi nordmenn kommer til å sprekke og da kommer det ikke til å bli lett for en innvandrer som ikke er lydig.

    SvarSlett
  30. I de aktuelle voldtekssakene det er snakk om i nyhetene er i allefall en av de pågrepede asylsøker. Han søker seg til Norge fordi han er forfulgt eller truet i sitt eget land. Og hva gjør han når han kommer hit? Han gjør mange av Oslos jenter og kvinner redde for å gå ut alene på kveldene.Han er truende og bruker vold og makt.
    Vil han kunne bidra med noe positivt i vårt samfunn?

    SvarSlett
  31. Bra poeng, og et saklig innlegg, takk til siste fra anonym.

    Men jeg synes det er viktig å få frem at de fleste innvandrere er lovlydige og redelige folk, men problemet er disse tyngre kriminelle, som ikke har andre intensjoner enn å drepe, rane og voldta...

    SvarSlett
  32. haha...fox news. jeg må le

    SvarSlett
  33. Hvorfor er kriminelle innvandrere værre en norske kriminelle?

    Du er rasist!

    SvarSlett
  34. Innvandring er fint og flott.
    Alle burde ha rett til å søke lykken.

    Derimot når de driver på slik burde de settes bak murene en stund.
    Et lite klaps på baken er ikke straff kontra traumene ofrene sitter igjen med etter en voldtekt.

    SvarSlett
  35. Helt enig. Og når vi først renser, hvorfor stoppe der ? Hva med homoer, jøder, og fattige ?? Skal vi fortsatt ha denne skokken av uansvarsløse mennesker drivende rundt i vårt rene land ? NEI !!
    For å ikke nevne alkoholikere, uteliggere, narkomane. Hva med prostituerte - de skaper jo bare masse problemer !
    For å ikke snakke om samer, ja hvorfor ikke bare kutte landet ved Trondheim - selg det til Sverige. Men hva med vestlendinger og sørlendinger ?
    Vi har en stor jobb foran oss, men ett sted må en jo starte..

    SvarSlett
  36. hehe, tror jeg senser litt sarkasme her? Først vil jeg starte med å si at homoer, jøder og fattige ikke skaper noe større problem i norge enn andre (etter min oppfatning) de er heller en berikning for vårt vidstrakte land som vi alle har så god grunn til å være stolt av. Men poenget med innvandrere er at de er en gjest her, de får (nesten) hva de vil av hus, bil klær, rett til utdanning, som de bare kunne drømme om å få noe annet sted. Og da blir det feil om de bare skal kunne komme her å gjør nøyaktig hvordan de vil... syne du ikke vel?

    Nei, her mener jeg bestemt at løsningen burde være å gi dem f.eks tre sjanser. Altså, når noen får opphold i landet skulle vi sagt som følger:

    Her i Norge er loven slik og slik, hvis du ikke følger dem vil du bli straffet.

    1. gang de begår et lovbrudd advares de om å gjøre det igjen, fordi de kan bli sent ut av landet, til sin hjemland men straffes likt som alle andre... Fengsel og bøter osv.

    2. Gang skjer det samme som første gang, men vi gjør det veldig klart at et lovbrudd til ikke vil bli tolerert.

    3. gang så sender vi dem hjem...

    Hvordan folk ikke synes dette ville vært rettferdig forstår ikke jeg. Hvis jeg hadde komt til f.eks Ungarn som flyktning hadde jeg nå oppført meg eksemplarisk og taknemlig for at jeg fikk bo der... er dere ikke egentlig litt enige hvis dere tenker dere om?

    SvarSlett
  37. Vil bare si meg litt uenig her..."bare intensjoner om å drepe, rane" osv...? Hvordan vet du det?
    Jeg tror ingen vokser opp og har en drøm om å bli voldsmann eller skattesnyter o.l... Ofte er det oppvekst, bakgrunn, omgivelser osv som skaper slike folk. Jeg tror også ALLE mennesker har noe ondt i seg, men forskjellen er bare at det for de fleste aldri kommer ut.
    Det kan ligge latent...inntil noe skjer og vi får det ut. Som nevnt, for de fleste skjer det ikke.

    men poenget er at disse tyngre kriminelle som du kaller det...tenker du ikke over at veldig mange av dem har hatt en atskillig tøffere barndom enn deg selv? De har vel opplevd flere tøffe dager og traumer enn du noengang kan drømme om. Tror du det er lett for dem som kommer til landet vårt: helt nye innbyggere, uten kjennskap til Norge, folk, loven, miljøet, språket, skikk og bruk osv. Mange føler seg redde, misforståtte, forfulgt, nervøse, usikre, noen har mareritt daglig, noen er paranoide som følger av ting de har opplevd, mange har ingen familie, de har ingen venner i det nye landet... de har kanskje også hørt at Norge er så vakkert og flott med snille mennesker... så kommer de hit, og så er det ikke paradis likevel. Du må jo kunne forstå at vi er TOTALT forskjellige fra hva de er vant til.

    Det heter Kulturforståelse, respekt, forståelse osv...

    Jepp jeg er enig, de som bryter loven må straffes som alle andre, og det er absolutt de som ødelegger for hederlige innvandrere osv...
    Men du skrev noe om at flere innvandrere straffes enn nordmenn? hvorfor tror du det? Det er kanskje pga av sånne som deg.
    Du skrev også noe om politifolk osv som utdyper at kriminelle er innvandrerer osv.. (husker ikke ordrett)...det fins uærlige, rasistiske, uortodokse og korrupterte folk her også....

    Greit nok som jeg sa at de må straffes på lik linje som alle andre, helt enig...men måten du skriver det på skjuler ikke at du er fordomsfull og en god del rasistisk.

    skulle sagt mye mer men skal avslutte med dette:

    Tenk om du ble forfulgt i Norge f.eks fordi du er rasist/øko.kriminell/noen hater deg eller lignende, eller bare tenk deg at du innvandrer til f.eks Kongo, Sør-Afrika, Elfenbenskysten eller whatever...hvordan tror du DU ville opplevd det der som hvit blek smånervøs/smårasistisk liten nordmann?
    Du kunne blitt redd og slått til en annen mann du også, du kunne blitt nektet ei dame fordi du er hvit og med animalsk instinkt kunne det teoretisk vært mulig for deg å voldta noen også. Unnskylder IKKE voldtekt og vold osv, bare prøver å sette ting litt på spissen i forhold til innvandrer/rasist/kriminalitetsynet ditt...

    SvarSlett
  38. Hei! Jeg lurer på hva de venstrefolka tenkte når de så bilde av (enten var det a-gjengen el. b-gjengen) i Dagbladet el. så var det VG. Da de stod der med "feite" gullkjeder og noen Ferrarier i bakgrunnen? Da tenkte dere vel, de gutta der har vel noen høye stillinger, og tjener godt med penger å betaler mye i skatt til samfunnet? F... eller, få opp øynene, og stil litt mere krav til dem. Husk, vi snakker kun om de som ikke gjør annet enn faenskap.

    Til deg i Ukraina. Der er det mange fine damer. Jeg bor selv i et land i øst. he,he.

    SvarSlett
  39. enig i mye, men fy faen jeg gruer meg til å flytte tilbake til Vestlandet. Der kryr det av slike frp skap-rasister som tror de vet hvordan det er i Oslo. Ferdes stort sett trygt overalt i Oslo, og har til gode å se eller oppleve noe truende.

    Media skremmer livskiten ut av de stakkars provinsielle folkene på ytterste høyre. Dere må komme dere ut i verden, og ikke tro at VG-overskrifter representerer den kloden dere bor på!

    SvarSlett
  40. Misstirious: Blir virkelig ikke- vestlige mennesker "forfulgt" i Norge? resonnementet ditt er jo helt idiotisk!HVIS jeg var en flyktning i et annet land, så hadde ikke voldtekt eller blind vold vært høyest på lista mi. Takknemlighet og lettelse over å unnslippe krig i mitt hjemland osv, hadde nok hatt en høyere plass på lista tenker jeg nok!

    SvarSlett
  41. nå er det vel slik at de fleste i A og B gjengen er andre generasjons innvandrere, dvs at de er født i Norge....MAO norske statsborgere. Uten at jeg er sikker, tror jeg at disse også går under betegnelsen "ikke vestlig" så hvis dette stemmer blir statestikkene noe feil. Men jeg er enige i at personer uten norsk statsborgerskap skal ut av landet ved grove lovbrudd

    SvarSlett
  42. Få ut alt som ikke er nordisk/europeisk.

    SvarSlett
  43. Når man leser en del av kommentarene her, ser det ut til at folk synes det er greit å ha kriminelle utlendinger boende i landet. Mange ser visst ikke noe problem i det hele tatt.
    En som kommenterer klarer til og med ikke å forstå hva: "Ifølge politiet kan 80 prosent av narkotikaomsetningen i Oslo, spores tilbake til albanske miljøer." betyr. Kommer drassende med at det er norske som kjøper. Det var ikke poenget. Poenget er hvem som står for innførselen, altså hvem det kan spores tilbake til.
    Man er ikke automatisk rasist og en enkel sjel, når man påpeker de negative sidene ved innvadring. Ingen kan vel med hånda på hjertet påsta at det som skjer i mange innvandrermiljøer, er en utvikling vi vil ha?

    SvarSlett
  44. Jeg syntes det er synd at disse Somalierne ikke er villig til å leve som siviliserte mennesker.

    Og ja, jeg er ingen rasist, men la oss få kalle en spade for en spade. Hvor mange av disse overfallsvoldtektene/forsøkene har ikke blitt begått av Somaliere?

    Kriminalitet som dette, setter menneskeheten tilbake 800 år. Slike barbarer har ingenting i et sivilisert samfunn å gjøre. Kast de ut!

    Les statistikk og se hvor høy andel av Somaliere som er "arbeidsledige" En stor del av disse får sin utdanning ved "EIKA" ved akerselva.

    SvarSlett
  45. Når det gjelder narkotika, vil det alltid komme inn til landet. Det er nordmenn som står for etterspørselen. Om det er fra Bolivia, Marokko, Albania eller Sverige spiller liten rolle.

    Noe helt annet er middelalder-mentaliteten til noen grupper som syntes å gjengvoldta en jente er helt greit. At politikerne sitter med hendene i fanget er særdeles provoserende

    SvarSlett
  46. "Når man leser en del av kommentarene her, ser det ut til at folk synes det er greit å ha kriminelle utlendinger boende i landet. Mange ser visst ikke noe problem i det hele tatt.
    En som kommenterer klarer til og med ikke å forstå hva: "Ifølge politiet kan 80 prosent av narkotikaomsetningen i Oslo, spores tilbake til albanske miljøer." betyr. Kommer drassende med at det er norske som kjøper. Det var ikke poenget. Poenget er hvem som står for innførselen, altså hvem det kan spores tilbake til.
    Man er ikke automatisk rasist og en enkel sjel, når man påpeker de negative sidene ved innvadring. Ingen kan vel med hånda på hjertet påsta at det som skjer i mange innvandrermiljøer, er en utvikling vi vil ha?"

    Meget bra skrevet, jeg må si at de siste kommentarene er noe jeg kan kjenne meg igjen i. Og fint at det endelig er noen som forstår min lette frustrasjon og som siste anonyme sa: "At politikerne sitter med hendene i fanget er særdeles provoserende" høres ut som meg selv. Dette er grunnen til at FRP må til makta... Så bruk stemmeretten den som kan, og få inn ett parti som tør å snakke der alle andre skal være "politisk korrekte" og hiver rundt på uttrykket "rasist" som om de ikke skulle vite hva det betyr.

    SvarSlett
  47. Det er merkelig å lese innleggene til de venstrevridde her inne. De uttaler seg skråsikkert og fordomsfullt om utdannelsesnivået til FrP-sympatisører. Jeg selv er en internasjonalt merritert naturvitenskapelig forsker. Jeg opplever at flere og flere av mine kolleger her i Norge skifter til FrP. Jeg kjenner også endel uutdannede "heimfødinger" og disse støtter utelukkende, og nærmest fanatisk, venstresiden. De ikke er i stand til å argumentere for politikken, men kommer istedet med personangrep nazistanklager etc mot FrP politikere (på tross av at nasjonalsosialisme er en avart av sosialismen og FrP er det partiet i Norge som står lengst unna nazisme politisk og ideologisk).

    SSB's statistikk om invandrere er misvisende da Polakker og Svensker etc slås sammen med de fjernkulturelle. Hadde man, som i f.eks Danmark, sett på de fjernkulturelle for seg, så ville kontrastene blitt enda mye sterkere.

    SvarSlett
  48. Til dere som kaller han rasist bare fordi han sier sin mening, kanskje på tide å se at vi har fortsatt ytringsfrihet her i landet. Det tar enda 20-25 år til vi blir et land styrt av sharia lover:)

    SvarSlett
  49. Bra innlegg fra dere siste nå, men til to opp anonym. Det finnes statistikk over kriminalitet (se min link til SSB) fra ikke vestlige, vestlige innvandrere og nordmenn. Der viser det seg at vestlige innvandrere driver litt mindre kriminalitet enn nordmenn (de føler seg som gjeste i dette landet, og oppfører seg deretter), men ikke vestlige har en sky høy kriminal statistikk...

    SvarSlett
  50. Dette er en fin blogg, og det er mye rett i det som Meningsromalt sier.
    Også det som noen av de anonyme sier også.
    Det er mye politisk korrekte mennesker på venstresida.
    For ca 4-5 år siden var jeg medlem av su, og var ett eksempel på politisk korrekthet selv.

    Men etterhvert så jeg noe som jeg begynte å irritere meg. Problemet mitt var att jeg så alle hadde samme meninger, uansett hvem jeg pratet med fra de kretser.
    Ingen av dem tenkte selv, jeg gjorde jo ikke det selv heller!!

    Jeg tok å meldte meg ut etter en liten stund.

    Også er det jo synd att det politisk korrekte Norge skal gå til personangrep mot folk som bare yttrer sine meninger.



    jeg har også gjort litt research når det gjelder kriminalitet, og sett dette faretruende signalet.

    så jeg tar å følger denne bloggeren videre framover:)

    SvarSlett
  51. Det er merkelig at det er (eller ser ut til å være) så mange som aksepterer innvandring. Enda merkeligere er det at mange ser ut til å mene at innvandring er positivt. Hva kan det bero på? Kunnskapsløshet og historieløshet, vil jeg tro.

    Men enkelte grupperinger er nok best tjent med innvandring, sosialdemokrati og snillisme - det som ødelegger landet vårt og livene våre. Forbrytelser lønner seg, og de kriminelle har naturligvis ikke lyst til å bli arbeidledige. Da er det bedre (for dem) om andre blir det.

    Om noen har lyst til å kalle meg rasist, er det i orden for meg. Det ordet blir misbrukt så grundig at det ikke lenger har noen nevneverdig betydning. Det er kanskje litt morsomt, men ikke nok til å glede meg.

    Man skal hate synden, ikke synderen. Så jeg hater innvandring, ikke innvandreren.

    USA er skapt av innvandring. Så har det også blitt en av verdens mest mislykkede nasjoner. Bare se på kriminaliteten. Ingen annen nasjon har en større andel av sine innbyggere i fengsel, har jeg lest. Mindre enn 5 % av jordas samla befolkning, men ca. 48 % av alle verdens staters samlede utgifter til forsvar. At USA eksisterer er nesten for dumt, tristy og usannsynlig til å være sant.

    Da nordmenn begynte å dra dit hadde allerede store deler av det som i dag er USA blitt ødelagt nettoppp som følge av innvandring. Engelskmenn, franskmenn, spanjoler etc. var allerede da godt i gang med å rane, trykke ned og om mulig utrydde urbefolkningene i Amerika og Oseania. I dag er det til og med flere asiater enn egentlige amerikanere (såkalte indianere) i USA. Selv om ingen andre enn de såkalte indianerne har moralsk rett til å bo i de såkalte indianernes hjemland. Vi germanere - vi med hud som er hudfarga - hører hjemme i Europa. Ingen andre hører hjemme her - mens vi ikke hører hjemme andre steder. De med stygge hudfarger hører hjemme i andre verdensdeler. Stygge etter min mening, vel å merke. Om andre synes at germanere er stygge, er det greit for meg - og sannsynligvis natulig for dem.

    Nå har han der Obama blir USAs første svarte president... At en som er svart bor utenfor Afrika låter som en helt horribel tanke; hinsides all fornuft. Det samme kan man si om at USA hittil ikke har hatt en eneste såkalt indianer som president. Det er rett og slett tragikomisk! Hva blir det neste? Frakte elefanter og sjiraffer til polområdene? Frakte isbjørner og pingviner til Sahara? Det ville ikke vært så veldig mye verre...

    Lykkejegere fra Europa har ødelagt mange kulturer, språk og religioner. De har drevet folkemord og betalt med glassperler. Men det er ikke dagens europeere som har skylda for det. Vi må derimot sørge for at det samme ikke skal skje her. Selv om invasjonen allerede er i full gang, Det kommer stadig flere svarte, gule og brune til Europa, selv om de ikke har noe her å gjøre - og det ser ut til at de formerer seg som mus(limer). I tillegg til at mange av dem er muslimer - og man trenger ikke å lese så veldig mange aviser for å få inntrykk av at islam er den farligste, minst siviliserte og mest avskyelige religionen som eksisterer. Det er vel ikke en tilfeldighet at statene med muslimsk flertall i befolkningen er blant de mest tilbakestående statene på kloden?

    Så vidt jeg vet er innvandring noe av det verste et samfunn kan bli utsatt for. Det har aldri hendt at et land har hatt så få innvandrere, så lav arbeidsledighet og/eller så lite kriminalitet at det har medført problemer. Ja, det låter som en selvmotsigelse! Så jeg ville bli overraska om noe slikt plutselig skulle intreffe; være seg i Norge eller et annet land.

    Er du uenig? Da kan du godt spørre en representant for en av de få gjenværende urbefolkningene i Amerika/Oseania om hva de mener. Eller spør en blant de gjenlevende fra Holocaust om folkemord er en kjempeflott idé.

    "Den som ikke lærer av historia, må oppleve den på nytt." Bare se hva som skjer - folkegrupper som ikke har noe i Europa å gjøre kommer og gjør oss til minoriteter. Samtidig som de er grovt overrepresenterte på kriminalitetsstatistikkene.

    Skal det fortsette slik, varer det ikke lenge før det blir oppretta "indianerreservater" for europeere. Hvis ikke samfunnet går under fullstendig (som følge av raskt økende kriminalitet) først, da.

    Jeg har hørt at statsminister Nygaardsvold en gang uttalte "Norge for nordmennene". Det utsagnet burde alle legge på minnet. Slik er det - slik har det alltid vært - og med Guds hjelp vil det aldri bli annerledes!

    SvarSlett
  52. Det skulle stå "arbeidsledige" og "trist", ikke "arbeidledige" og "tristy". Jeg kan bare beklage.

    SvarSlett
  53. Til: Rudolf Blodstrupmoen

    Mye bra skrevet, dog litt "overdrevet" etter min mening. Siden min personlige mening angående innvandring er at innvandring er akseptabelt, men da skal de intregreres på en skikkeli måte, noe vi ikke har klart i norge i dag.

    Ta inn et veldig, veldig limitert antall innvandrere. Iallefall i et par år frem i tid, slik at vi har fått intregrert di vi allerede har motatt, hvordan ellers skal de noen sinne lære seg norsk? Det er jo allerede for mange utlendinger i forhold til muligheten og ressursene vi har til og øke kompetanse nivået deres.

    Stemmer også for en tvunget undervisning i norsk, engelsk, norsk historie samt kultur og norske folkeskikk før en eksamen må avtas for og avgjøre om personen kan bli norsk statsborger.

    Som sagt, intrigerte utlendinger er det eneste som bør skulle få lov til og være norske statsborgere...

    SvarSlett
  54. fox news hihi reis ti spania du bo i en koloni med hagen, Da slipper du innvandrene :)

    SvarSlett
  55. Dlarah:

    Håper det skulle være "innfødte nordmenn", ikke "intrigerte utlendinger". Dessuten er det bare én i i "integrerte". Man pleier å avlegge - ikke avta - eksamen.

    Anonym:

    Koloni? Det er liksom noe jeg håper vi slipper. Men en koloni med hage er sikkert triveligere enn en uten...

    Hva får deg til å tro at det ikke er innvandrere i Spania? Har du tatt en liten spansk en? Dessuten regner jeg med at det heter "Spania for spanjolene". Selv om de sannsynligvis sier det på spansk.

    SvarSlett
  56. for en latterlig taper du er.

    SvarSlett
  57. Innlegg som det er umulig å forstå av den grunn at vi ikke kan vite hvem den er rettet mot, og uten noen form for argumentasjon vil bli sensurert fra nå av... Lar Anonym sin kommentar oppfor denne kommentaren stå som et eksempel på innlegg som blir slettet...

    SvarSlett
  58. Få ut den søppla en gang for alle!!! Bli kvitt hele gjengen så får vi igjen trygge dager.

    Foreslår at vi lager ett stort jordhull med ett gitter på toppen. I det hullet kan de få sin straff, nemlig sitte der til de stryker med,enten fordi de sulter ihjel eller fordi de fryser ihjel, hadde det vært straffen ville vi hadd kriminalitet lik 0.

    Vi må ta landet tilbake.. Fortsetter det slik som nå har vi borgerkrig om 15 år.

    SvarSlett
  59. Forby islam i Norge.Det er i Moskene folket blir hjernevasket til kriminelle handlinger.

    SvarSlett
  60. Ser mange har en vrangoppfattning av media.
    Mange tror de fokuserer spessielt på innvandrere, da viser jeg til den nye vær-varsom plakaten som alle "seriøse" jurnalistrer skal følge.
    Så til de som maser om rettskrivning:FUCK DERE!

    DISSE statestikkene er skremmende.
    Har påpekt det siden 96 da innvandrere ble overrepresentert påkriminal statestikker!!!!

    Hva er feil med dere som støtter disse?????

    SvarSlett
  61. Det er kun innvandrerne som støtter sine egne, og skriver dritt om statistikkene her inne..

    ALLE nordmenn som er hvite i huden vil ha den kriminelle dritten ut av landet, eller ned i et mørkt jordhull der de kan råtne, som ble nevnt ett par artikler opp.

    Punktum

    SvarSlett
  62. Merkelig...Maskerte menn... Hvordan vet man da om deres etniske bakgrunn?
    Intressant....

    SvarSlett
  63. "Ranerne oppholdt seg i boligen i over en time" Jeg mistenker at de som ble holdt fanget klarte å forstå hvilken etnisitet mennene hadde. Itillegg står det jo "angivelig av pakistansk opprinnelse", men som sagt, familien som ble holdt fanget av disse dyrene fikk nok med seg en del.

    SvarSlett
  64. Til han/hun som kommenterer maskering. Man er maskert hvis man har ett skjerf over munnen. Da ser man lett hudfarge rundt øyne. Samme med findlandshette, ser hudfarge rundt øyne og munn da også. Maskert betyr ikke at man har på seg hansker. Ser hudfarge da også. Ting blir nok ikke tatt ut av lufta.

    SvarSlett
  65. Jeg prøver så godt jeg å like våre nye landsmenn. Men de gjør det jo veldig vanskelig for meg når de dreper, stjeler, voldtar og raner som nå. De ødelegger den fredelige og fine kulturen vår. Dette er veldig synd, men som bloggforfatter skriver, send ut de kriminelle, de fortjener jo helt klart ikke å være her.
    Jeg mener også at hvis situasjonen ikke forbedrer seg må vi bare få til full innvandringsstopp før de tar over hele landet... Jeg blir mer og mer fremmedfiendtlig for hver dag som går. Jeg stemte for få år siden SV, men nå begynner jeg mer å mer å helle mot høyresiden og frp. Det er jo, såvidt jeg vet, det eneste partiet som mener at kriminelle innvandrere må ut av Norge!?

    SvarSlett
  66. Hva faen har norske kriminelle med dette å gjøre?Vi bor i Norge,klart det er norske kriminelle!Men hvorfor er pakket over representert!??

    SvarSlett
  67. Helt enig! Ut med rassshøla. Uansett hvilken opprinnelse de måtte ha.

    SvarSlett
  68. glimrende innlegg:D

    SvarSlett
  69. Anonym skriver: ''Statistikk gjengitt i Dagsavisen 16. august i år forteller at det i 2002 ble straffet 14 nordmenn pr 1000 nordmenn, og 23 innvandrere pr 1000 innvandrer.''

    Hvis du ser på statistikk over alder på de straffedømte, vill du se at de fleste straffedømte er menn mellom 18 og 28 år. De fleste innvandrere som kommer til Norge er nettopp menn, i denne alderen, noe som gjør de overepressentert! Når du sier 14/1000 normenn vill du da ha tatt med i regnestykket ditt MYE fler som er utenfor denne gruppen.

    Jeg vill faktisk påsta at innvandrere er mindre kriminelle, og vill gjerne se statistikker på hvor mange Norske menn mellom 18 og 30 i forhold til innvandrere i samme aldersgruppe.

    Jeg må også få sagt at hvis ikke-norsk statsborger begår ett alvorlig brudd på norsk lov, bør han/hun ikke ha rett til å kunne være bo i landet.

    Seriøst, FRP er en gjeng idioter som misbruker statistikk for å holde på sine konservative og idiotiske verdier. Alle som stemmer på FRP er enten ikke smart nok til å tenke selv, eller bare dum nok til å tro på verdiene deres."

    Hvordan er det mulig å påstå at du er sikker på at innvandrere er mindre kriminelle?

    Her får du lagt fram for deg, det faktiske antall. Enda så klarer du ikke å se faktumet. Dette gjenspeiler all fatka, at det finnes pr dags dato, ingen sosialdemokrater her i landet, som kan 2 + 2. Dette er i seg selv meget skremmende.

    Det har seg nemlig slik. At statistikk, også gjenspeiler fakta.

    SvarSlett
  70. Dette burde være regelen:
    Alle innvandrere som begår lovbrudd SKAL sendes tilbake til sitt land!!! Uansett hva slags straff de får der nede..... Kjipern det... det skulle de ha tenkt på før!!!!
    Alle nordmenn som begår lovbrudd må få strengere straffer. Da mener jeg ikke kunne utdanne seg til det ene og det andre når de sitter inne, og ikke få sydd puter under armene i fengsel!!!! Og straffene burde være lenger!!!

    Tenk at noen i dag kan begå drap og få 6 ÅR????????? hva faen?????

    SvarSlett
  71. Jeg må si meg noe uenig til siste anonym. Å kunne ta utdanning i fengsel er bare bra, for dette er en måte å gi dem en sjangse når de kommer ut i hverdagen igjen. Strengere straffer er jeg helt enige i at vi må få, men vi må også prøve å hjelpe dem som driver kriminalitet, det vil samfunnet og dem selv tjene på ;)

    SvarSlett
  72. Støtter forsalget om at alle drapsmenn uansett hudfarge bør puttes nakne ned i ett jordhull med jerngitter i toppen.. Dette kunne gjerne vært midt i karl johansegate så vi som går forbi kunne spytte litt ned i hullet på de. Og la de for all del bli der nede til rottene og pesten tar de....

    Eneste kjiipe med det er hvis du blir utsatt for ett justismord:/

    SvarSlett
  73. kunne tenke meg å pisse ned i hullet der også jeg da.... Godt forslag forresten

    SvarSlett
  74. HAHAHAHA FOX NEWS? FRP? IDIOTI? Ja.

    SvarSlett
  75. Send de kriminelle innvandrerne hjem igjen!!! Har de ikke lyst på fred, kan de heller krige i sitt eget land!!!! idioter kom dere hjem!

    SvarSlett
  76. Innvandrere som dreper og voldtar(fordi det er rett i deres kultur),lever i beste velgående i vårt vakre land. Er det det vi kaller for fargerikt fellesskap?

    SvarSlett
  77. Dere driver og viser til statistikk om hvor mange nordmenn kontra innvandrere som begår kriminelle handlinger. Dette er Norge, det er mitt land og de innvandrerene som trenger beskyttelse skal få lov til å komme hit og få lov til å bli norske og jobbe her. MEN hvis de ikke klarer å oppføre seg så må de bli sendt rett tilbake til der de kom i fra. Vi skal ikke bruke våre skattepenger på å holde disse idiotene i fengsel. Norske fengsel skal være for de idiotene som vi har fra før i dette landet. Jeg blir flau av at vi bruker penger på å ha disse forbanna kriminelle innvandrerene, i stedet for å bruke de på f.eks flere sykehjemsplasser, omsorg for eldre, utdanning og styrking av landets infrastruktur. FÅ DEM UT FORT SOM FAEN!

    SvarSlett
  78. Jeg har blitt(merk HAR BLITT) rasist ut i fra mine erfaringer både personlig og i media."svartingene"som jeg nå har begynt å kalle de står helt øverst på min hatliste og gi meg anledning og alibi så skal det ikke ta meg fem øre å gjøre mot dem som de har gjort mot meg.Jeg er ingen FRP`r,men stemmer på dem konsekvent av den grunn at jeg vil bli kvitt disse innvandrerene.Om økonomien går til helvete eller oljefondet forsvinner er meg skrikende likegyldig og jeg tygger heller bark enn å se dette landet(eller verden for den saks skyld)falle i hendene på disse fødte kriminelle.VERN VÅR VESTLIGE LIVSSTIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  79. Støtter blogger i hans syn. Men støtter IKKE de åpenbart rasistiske anonyme innleggene hvor det spys ut hat over en lav sko.

    Rasist er man hvis man på bakgrunn av rase alene forskjellsbehandler mennesker. Blogger gjør IKKE det. Han debatterer sakelig og oppgir sine kilder. Jeg deler hans syn, men har ikke fått dette synet pga statistikk. Jeg leser simpelthen aviser og ser nyheter på TV. Det er statistikk nok for meg!

    Det hersker INGEN tvil om at særdeles grove handlinger mot andre mennesker utføres i en over-representert grad av mennesker med ikke-vestlig bakgrunn. Ofte mennesker med psykiske problemer.

    Slik jeg ser det er det liten tvil om at vi faktisk HAR et problem med innvandringen. Alle mennesker skal verdsettes likt, men vi kan ikke skjule det faktum at mange ikke-vestlige land har kulturer med problemer som medfører høy risiko for at det ikke lett å leve et solskinnsliv i Norge. Når disse kommer til Norge MÅ de integreres SKIKKELIG. Vi kan ikke ta inn flere enn vi kan integrere på en anstendig måte. Folk blir ikke lykkelige av simpelthen å bo i Norge, for de har HELT andre forutsetninger for å oppnå lykke. De MÅ INTEGRERES!

    Jeg er høyt utdannet og kommer meget mulig til å stemme på FRP neste gang. Karl Johan må bli trygg igjen. Og da må noe gjøres. At politimesteren i Oslo går ut med råd til befolkningen om at de må holde seg UNNA Karl Johan på kvelds og natterstid er bare skandaløst! Har de kriminelle vunnet? Mer politi i gatene!!!

    Å rakke ned på FRP'ere på den måten som i flere av innleggene her inne vitner kun om egen inkompetanse og arroganse. Man kan faktisk defineres som rasist fordi man har nedsettende holdninger basert kun på partipolitisk tilhørighet (ja jeg vet, FRP er ikke en rase, men det blir det samme!) Ordet rasist har blitt brukt så mye av venstrefløyen de siste årene at det har mistet sin opprinnelige mening.

    Man KAN IKKE bli kalt rasist kun fordi man påpeker et problem med andre raser.

    SvarSlett
  80. Blond:

    "ALLE nordmenn som er hvite i huden vil ha den kriminelle dritten ut av landet, eller ned i et mørkt jordhull der de kan råtne, som ble nevnt ett par artikler opp."

    Nå synes jeg du er overdrevet optimistisk. ALLE? SVs og Rødts medlemmer, velgere og sympatisører også? Hadde det bare vært så vel...

    Drittsekker finner man nok i samtlige nasjoner og kulturer. Selv om sannsynligheta varierer betraktelig mellom kulturene/nasjonene. Når man ser på hvilke partier og ideologier som er/har vært representert på Stortinget, kan man få inntrykk av at (sørgelig) mange nordmenn er landssvikere, samfunnsfiender, tapere, idioter og naive, historieløse fjompenisser. Man kan lure på hvorfor folk stemmer uten å vite hva de stemmer på...

    SvarSlett
  81. Bra blogg.Du sier det som det er ! Uten å virke rasistisk. At noen sløve blitzere eller noen venstreradikalere ikke klarer å se sannheten i øya,tar jeg ikke så tungt.Innen 50 år vil disse folka smake sin egen medesin.

    SvarSlett
  82. Alle innvandrere er bare drit, muslimfacistene ødelegger alt.

    SvarSlett
  83. Jeg er ikke rasist men jeg er veldig intolerant når det gjelder kultur. Vi trenger ikke folk fra kulturer som er vesentlig ukompatibel med vår egen! Om folk er brun, svart eller gul har ingenting å si så lenge man kom til landet i så ung alder at man ikke ble infisert av hjemlandets apekultur (og selvfølgelig som adoptivbarn uten en drøss familiemedlemer på slep). Johan Golden er jo neger, men man må være bra tjukk i hodet for å argumentere for at han skal kastes ut. Sånne folk er helt ok.

    Man burde bli mye mer selektiv på hvilke land man slipper inn folk fra. Dette kan gjøres så Norge fortsatt ser bra ut på statistikken og at vi gjør vår del. Det er jo for at våre folkevalgte skal se bra ut ovenfor andre land vi har tatt inn mye av søppelet vi har i Norge i dag. Få heller folk inn fra land som Kina hvor de har en annen men veldig kompatibel kultur. Tror ikke jeg har møtt en derfra som har vært innom NAV. De jobber hardt og forventer ikke en dritt av det offentlige. Det er slikt man kan like.

    Diskriminering på bakgrunn av hudfarge er ikke kult... Diskriminer heller på bakgrunn av KULTUR.


    Generalisering om grupper er også bra siden det gjør verden mer sort/hvit og ikke et forvirrende mylder av fargenyanser. Du kan banne på at det er noen som putter deg inn i en bås basert på gruppe akuratt nå et eller annet sted, så hvorfor skal ikke du også få lov?

    SvarSlett
  84. trist at dette skjer i et land så fredelig som norge. innvandrere som kommer hit har jo muligheter til å kunne starte et nytt og bedre liv, men velger allikevel å bli krimineller. jeg er selv innvandrer fra vakre asia og har ingen problemmer med å finne meg en jobb og tilpasse meg. har fått mange venner og trives med livet mitt. synd at ikke alle vil, ihvertfall prøve, å gjøre det samme :(
    begynner å bli lei av unnskyldninger som at de blir diskriminert og ikke blir respektert, for det opplevde jeg og og det er bare å se en annen retning.

    SvarSlett
  85. Jeg er dypt sjokkert!

    SivJ.

    SvarSlett
  86. de kan brenne i helvette, forbanna lavaper. Er det så rart at man lett blir stemplet som rasist her i landet?

    Misforstå meg rett: Jeg har INGENTING i mot ikke-etnisk-norske personer - men så snart de bryter loven så JA, da er det i mine øyne RETT FREM å dra de under en og samme kam: Send de HVOR som helst, bare ikke la de bli i landet..

    SvarSlett
  87. på tide å spørre brasil etter hjelp, hadde vi hatt noen av døds-skvadronene de har hadde vi ikke hatt kriminelle innvandrere.
    Innvandrere som har bøffa til seg statsborgerskap burde fått straffeutmåling etter loven i deres hjemland. hadde spart oss mye arbeid.
    Og andregenerasjons innvandrere er verst pakket av alle innvandrere, de er ugresset i blomsterbeddet. Reglene om statsborgerskap belønning for å bli født her burde vert endret for lenge siden.
    muligens burde reglene om innvandring vert likere new zealand sine,"har vi bruk for noen tar vi kontakt"
    Alle innvandrere burde pakke sekken å bestille bilett ASAP

    SvarSlett
  88. Klart det er mange ikke-vestlige i krim-statistikkene. Jeg er hvit og kan gjøre hva faen jeg vil uten å bli tatt for det, kompisen min, som er pakkis, kan ikke engang fise på gata uten at purken tar ham for det...

    SvarSlett
  89. Kriminalstatistikken går ut på hvem som er dømt for lovbrudd og ikke hvem som er blitt sett på elle snakket til av politiet... Jeg tror nok ikke det er nødvendig å diskutere hvem som er voldeligst og de største svina av nordmenn og personer fra øst europa og asia...

    SvarSlett
  90. han fra asia har skjønt hvordan man skal oppføre seg og tenkte som et normalt menneske.

    SvarSlett
  91. Tall fra Majorstuen politistasjon i 2004 viser at 82 prosent av alle ran i Oslo ble begått av personer med ikke-vestlig bakgrunn!!!

    VAr dette vanskelig å lese idioter? Ja, det finnes kriminelle nordmenn, det er ikke vanlig å ønske import av kriminelle mennesker. Det er kun norge som driver med det.

    Den logikken med iq og Frp velger hva er det? Her skal jeg lære dere ting igjen. Typisk frp velger, mann 35-45 år, selvstending næringsdrivende, inntekt OVER middels. Vi har nok en god del næringstopper blant våre velgere, sosialistisk pakk.

    Ap velger: arbeidsledig, trygdet, pakk, kriminell osv

    SvarSlett
  92. Jeg velger å tro at linken din med navn "ikke-vestlig bakgrunn" er gjort i fylla, for den peker til en artikkel i Dagbladet om ti personer fra EU (Romania) som har stjålet ting i Oslo.

    Hvis EU-land plutselig skal være med i lista over ikke-vestlige land så vil jeg gjerne vite det så fort som mulig ;-)

    SvarSlett
  93. Hehe, det er nok du som har tatt deg en for mye... Jeg sparer det til helgene ;) Romania er en del av øst europa (slå opp i atlas) og ikke "vesten" som vi kjenner det. Nå er jo da jorda ikke flat, og øst og vest er vanskelig å finne når vi ikke egentlig har en klart definert midten av verden. Kinserne ser på deres land som miden, og USA blir dermed en del av østen og ikke vesten... finnes strengt tatt ikke noe klar øst og vest, men håper du skjønner inndelingen øst-vest slik vi har "bestemt" den...? Der kina ligge i øst og USA i vest. Dermed også Norge i vest europa, og romania i øst ;) Så jeg slipper å utdype det enda mer, men gjør det gjerne, da jeg faktisk har litt peiling på emnet.

    SvarSlett
  94. Jaaa...ut med innvandrer-pakket, vi vil ikke ha dem her!!!! Noen risikerer dødsstraff i hjemlandet? Åja,,,å huff...nå ble jeg veldig lei meg, tenk de kan bli henrettet, NOT!!! Ut med det kriminelle pakket!

    SvarSlett
  95. Vi kan ikke forvente at alle fra en og samme kultur er like. Vi vet jo hvor forskjellige nordmenn er.

    SvarSlett
  96. For en herlig debatt !!!
    Alvorlig talt, er det ikke litt for enkelt å hyle "rasist!" til alle som ser seg lei av at folk fra andre land plyndrer og voldtar i VÅRT FERDRELAND ?
    Det finnes desverre altfor mange eksempel på hvor veike det norske folket er i ferd med å bli. Jeg legger hodet på blokka og påstår herved at Norge er det eneste landet i verden som har en debatt om å kunne bruke skaut som en del av politiuniformen. Landet vårt er faktisk i krig mot fundamentalistiske islamitter! Toleransen i Norge kjenner vist ingen grenser.
    Jeg bor ute på landsbygda, og ser en trøst i at vi her i Norge har et svært høyt antall lovlig registrerte jaktvåpen i forhold til folketallet. Kanskje ligger det noen "mafiamedlemmer" tråkket godt ned i et myrhøl ute i skauen allerede. Jeg håper ivertfall det.

    SvarSlett
  97. Man kunne gjort det sånn: Hvis en innvandrer hadde gjort noe ulovlig som krever fengsel straff ifølge Norske lov, etter dem hadde blitt dømt så hadde dem blitt sent til sitt hjemland.

    SvarSlett
  98. Du er inne på noe i allefall:) Det kommer mye negativt med ikke-vestlige. Det beste av Norge er det beste i verden - dermed blir kontrasten veldig stor når man blander inn ikke-vestlig avskum i vårt samfunn. Det er synd verden er slik den er, og at det ikke er mulig å leve i ro og fred og harmoni med de man ønsker å leve sammen med. Men gamle Norge vil nok reise seg når nok er nok:)

    SvarSlett
  99. Stemmer kun FRP for å få tvangsutsendelse og innvandrer stopp.

    Send ut pakket og la dem som er integrerte og snakker norsk få bli og ikkje som det er i dag at integrerte mødre med barn blir sendt ut men mr raner eller mr voldtekt får bli i landet + at dem får stønad. SYKT SYKT.....

    Hilsen bevæpnet nordmann.

    SvarSlett
  100. Jeg hører på politi radioen hverdag og 90 % av det som sies der er at gjærningsmann eller menn er av afrikansk eller somalsk utseende i følge meldere som er blitt ranet på t banen eller hjemme.

    Så der er vel svaret at de fleste ran blir gjort av nye landsmenn uansett statestikk og tall.

    Det som man hører live er realiteten.

    Hilsen bevæpnet nordmann.

    SvarSlett
  101. "På tide å lære seg norsk, synes nå jeg."

    På tide å lære seg latin, spør du meg.
    "Ad hominem" - slå det opp, og se deg for god til å titte ned langs nesen din fra nå av, din komplette åndspygmé.

    SvarSlett
  102. Bare så det er sagt.

    De værste rasistene er faktisk muslimer, da ikkje alle men mange.

    Mange av dem vil ikkje lære norsk, snakke norsk, eller la barna leke med nordmenn.

    Og en god del av dem hater også nordmenn som pesten.

    Hvis det ikkje skjer noe snart med innvandrings kriminaliteten kommer norske grupper til å samle seg for å ta saken i egne hender og utrydde de værste av dem.

    Gruppene kan være HA, gamle kommando soldater, gamle norske gjenger, Sprøe nordmenn som er glad i våpen, og ja til og med noen småbarns fedre som er blitt ranet i sitt eget hjem og har fått nok.

    Vi er dyr og er vi trengt opp i ett hjørne våkner vill dyret i oss som gjør hva som helst i nødverge.

    Det kommer til å skje hvis det ikkje endrer seg snart.

    Tro mine ord. One day they will pay!

    MVH Boff.

    SvarSlett
  103. Hei :)
    Jeg syns absolutt ikke dette virket rasistisk, jeg støtter deg 110%.
    Selv er jeg norsk/K.alb og jeg skammer meg så utrolig mye over det mine landsmen gjør. Desvære så vinner alltid de kriminelle, de som baksnakker og driver med bedrageri. Vi som jobber, studerer og inkluderer oss i samfunnet vi bli alltid oversett og det er vi som får gjennomgå.
    Dette gjør meg forbanna, det er som regel de voksne som gjør dritt, også går det ut over oss unge.
    Det er absolutt ikke lett for oss som nå er blitt integrert i samfunnet, og jeg blir ofte kalt for for mye dritt av folk fra mitt opprinelige land, kun fordi jeg er blitt for norsk. men det er heller ikke så lett å være på jobb, når mine kolegaer er fornøyd med meg men snakker så utrolig mye styggt og mener at alle er like dume, vi er ikke det. ikke alle hvertfall.
    Jeg kjemper for å få fram en identitet, føler jeg lever et identitetsløst liv.

    Håper folk viser forståelse, og det er uten tvis UDI- sin skyld, at kriminelle får leve et hasta-la-vista liv. ¨
    Gratis hotell i et norsk fengsel. ihaaa...
    men vi som jobber, slitter, betaler skatt og gjør alt for å gjør det godt de de kriminelle har ødlagt. søren altså

    -A-

    SvarSlett
  104. Bra skrevet, bloggforfatter :)

    Synd å si det, men jeg er så provosert at jeg har lyst å gå i kamp!

    SvarSlett
  105. Takk for støtten folkens, trodde faktisk ikke det var så mange som støttet at kriminelle innvandrer skulle ut... :P Men et råd til alle som vil bli kvitt kriminelle innvandrere og slippe å se hijab politi: STEM FRP!

    SvarSlett
  106. Hadde vi ikke hatt rykte som fristad for alt faenskap så kanskje det hadde fungert. Ikke send asylsøkerne hjem når de blir tatt, sett dem til slavearbeid for svarte. Kanskje det ikke blir så veldig attraktivt å dra hit på business tur fra jungeln da.

    SvarSlett
  107. Gidder ikke bruke tiden min her nå, så jeg lager en kort liste :
    1. Gramatikken din suger
    2. Gjengangskriminelle innvandrere skal på dør om de ikke har fått Norsk statsborgerskap .
    3. Vi må ikke stoppe innvandring, uten dem hadde økonomien til Norge sugd kuk i motvind.
    4. BEDRE INTEGRERING OG OPPFØLGING er medisinen .

    -lsr

    SvarSlett
  108. Det er helt greit at det finnes slike som deg som er rasende og sinne på innvandringspolitikk, noen må jo være. Men når det er sagt, så er det greit å minne deg på at når du velger å ta Oslo som statistikk sted, så bor det kun 600.000 eller ca. 13% av Norges befolkningen. Så kan du neste gang når du refererer til statistikk, vær så snill og ta riketsstatistikk? For da ville det bildet du presenterer her bli en smule annerledes :)
    Og ja, på good old english ...get som love man, you need it!

    SvarSlett
  109. Støtter bloggeren fullt ut. Dere andre suger værre enn horene som var på Karl Johan. Der fikk dere noe av det usaklige dritten som dere skriver om en blogg som sier sannheten!!!
    Hva er viktigst, at bloggeren skriver feil eller at det er mye dritt som er kommet til landet og lager faenskap??

    SvarSlett
  110. Etnisk norske valper som deg tørr ikke stå opp for seg selv, når dere blir konfrontert av en med utenlandsk opprinnelse. Dere velger heller å løpe med det hvite flagget hengende ut av rumpa deres!

    Deres EGEN skyld at dere ikke viser "innvandrerpakket" at de ikke er ønsket her.

    Sånne som deg, trenger å få juling til tider ;-)

    SvarSlett
  111. Dette er en veldig klar debatt, men hvor mange kommer med usakelig, og noen med rasistiske utspill. Selvfølgelig vil ethvert land verne om sine og da spesielt mot folk som kommer for å plyndre.

    Spør enhver innvandrer som prøver å integrere seg og lever i tråd med norsk lov, om de irriterer seg over at noen av sine "landsmenn" ødelegger. Så å sende dem hjem, burde ikke være vanskelig. Norwegian har billige biletter, men navnet sender kanskje feil signaler :)

    Men, når jeg jobbet i Oslo og snakket med mine norsk-pakistanske kolleger. Så fikk jeg innblikk i hvor rasistiske de var, mot folk fra f.eks. Afrika. DET, var ille. Så den rasistgreia er litt 94, mens velferdssamfunnet Norge er under "angrep" og kan gå dukken hvis ikke noe skjer. Jeg vil på ingen måte heve meg over et annet mennekse. Men jeg luker i hagen for at blomstene skal få plass til å vokse.

    SvarSlett
  112. På tide at folk begynner å se den sosialistiske bløffen,det de som er skyld i denne uvettige innvandringen.
    Helt utrolige at folk er så historieløse at de ikke ser hva sosialistiske eksperimenter har ført til opp igjennom historien.
    Bruk stemmesedlen !!!!!

    SvarSlett
  113. Send innvandrer-pakket tilbake dit de kom fra!

    SvarSlett
  114. Du som startet debatten, du er en horeunge og barna dine også

    SvarSlett
  115. "Du som startet debatten, du er en horeunge og barna dine også"

    Meget saklig sakt... eller ikke? Man ser ihvertfall hvem som klarer å argumentere for sine syn, istede for å komme med usaklige utbrudd... Forresten så er moren mi ingen hore, og jeg har ingen barn... Dårlige utsagn, som ikke er basert på fakta, i motsetning til mine ;) Men ha en god dag videre

    SvarSlett
  116. Helt greit å sende ikke-norske statsborgere i retur. Norske, kriminelle statsborgere er selvfølgelig vanskeligere å bli kvitt. Vi trenger de fengselsplassene vi har til norske kriminelle.

    SvarSlett
  117. Er dere helt på jordet? Hva er dere sier? Det er greit å gjøre disse forbrytelsene hvis man er hvit? Fordi da er det noen psykiskefaktorer som slår, som f.eks mor ga deg ikke nok klemmer når du var liten.. Nei, fy! Skam dere. Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

    SvarSlett
  118. Frp: Partiet for konemishandlere, kriminelle, horekunder, rasister, folk som ikke forstår verdien av å beholde våre naturressurser (Frp vil selge ALT til høystbydende, de ville tilogmed selge rettighetene til oljen vår for 5 milliarder...), gamle tullinger som ikke skjønner bæret, og generelle idioter som tror at de personlig vil få det bedre dersom Frp får ødelegge økonomien og landet vårt... Der har du basisvelgerne til Langes tullingparti... I mine øyne er det helt ubegripelig at dette partiet faktisk har velgere i det hele tatt, men det sier vel det meste om det pinlig lave intellektuelle nivået blant velgerne... :-)

    Ref. resultatet av NRKs IQ-undersøkelse fra Test Nasjonen her:
    http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3098803.html

    PS: Jeg er ikke sosialist, har aldri stemt sosialistisk, kommer neppe til å gjøre det. En skjønt, Marx hadde betydelig mer oppe i topplokket enn både Lange, Hagen og Jensen...

    SvarSlett
  119. Helt enig med skribenten her.

    At ikke folk får opp øynene er helt sykt. Hvordan nordmenn lukker øynene og kjeften, i frykt for å bli kalt rasist er skremmende. Dette har faen ikke noe med hvilket parti man stemmer på. Dette handler om en masseinvasjon av landet VÅRT. Innen få generasjoner vil etniske nordmenn være i undertall i Norge. Nordmenn er naive og dumme om de ikke ser konsekvensene. For all del, det er mange greie innvandrere. Det er også alt for mange som sliter sosialt og med kulturforskjellene de opplever, og de tyr da til kriminalitet. Av egen erfaring mangler mange av de å etterleve norsk folkeskikk.

    Det vi burde gjøre er å innføre et regelverk om at en straffbar handling medfører hjemsendelse.
    Nå må nordmenn få opp øynene og kjempe for våre vestlige verdier, og slutte å være så jævla feige. Tenk på hvilke verdier som gjelder i Norge, og hvordan generasjoner før oss har brukt hundrevis av år på nasjonsbyggingen av Norge.
    Utviklingen viser at vi beveger oss sakte, men sikkert, bort i fra disse verdiene. Islam kommer til å regjere verden om 2-300 år:S

    SvarSlett
  120. "Det er helt greit at det finnes slike som deg som er rasende og sinne på innvandringspolitikk, noen må jo være. Men når det er sagt, så er det greit å minne deg på at når du velger å ta Oslo som statistikk sted, så bor det kun 600.000 eller ca. 13% av Norges befolkningen. Så kan du neste gang når du refererer til statistikk, vær så snill og ta riketsstatistikk? For da ville det bildet du presenterer her bli en smule annerledes :)
    Og ja, på good old english ...get som love man, you need it!"

    Det er helt tydelig at du ikke har klikket deg inn på linken nederst der jeg uttrykkelig sa følgende: "PS: Før noen uttaler seg om statistikk, les denne artikkelen fra SSB.NO, her får du se at innvandrere er overrpresentert innen all kriminalitet... Bla til side 122 og 123!"

    Her ser du statistikk fra hele landet samlet, og den viser helt klart at innvandrere er MYE mer kriminelle enn nordmenn. Litt irriterende når dere hele tiden skal klage på statistikken uten å ha sett på den i det hele tatt...

    SvarSlett
  121. JA ! fantastisk levert av det norske systemet ! Alle skattebetalere må være veldig glade for alle de milionene som har blitt brukt på det individuet for så bli frifunnet på 4 av 5. Med rabatten, har han ute om 2-3 år for så starte sitt virksomhet på nytt som han vil til en eller annen stakkar jævel bli drept og ny runde med det hele haha ! For et latterlig land !

    SvarSlett
  122. "Frp: Partiet for konemishandlere, kriminelle, horekunder, rasister, folk som ikke forstår verdien av å beholde våre naturressurser (Frp vil selge ALT til høystbydende, de ville tilogmed selge rettighetene til oljen vår for 5 milliarder...)"

    Det du skriver her er bare latterlig og FULLSTENDIG uten dekning eller noen form for rot i virkeligheten!

    SvarSlett
  123. Hjelper det å stemme FRP da?
    Jeg vet veldig lite om politikk. Men det var jo en periode FRP var nest størst i landet. Vil det da si at de hadde mange representanter på Stortinget? Ble det i såfall gjort noe?

    Grunnen til at jeg lurer på akkurat dette, er at i følge NP(Norgespatriotene), så kunne FRP roet ned innvandringen, men feiget ut.

    Så om jeg vil ha ut pakket hva skal jeg stemme?

    SvarSlett
  124. Det som egentlig er litt skummelt er at det skjer så sinnsvakt mye fortere enn vi skulle tro. Mange av oss har sikkert besteforeldre som vi mener er skikkelig fremmedfientlige. Men på den andre siden, kanskje de har hatt et godt poeng hele tiden og at vi bare er dritnaive. Det var de som sloss for Norge under krigen..... ikke oss!!!

    SvarSlett
  125. Det som skjer fort er innvandringen...... fra 1970 - 2008 er det gått fra 50 000 innvandrere til nesten 500 000

    Det er temmelig drøyt!!

    SvarSlett
  126. Jepp, som i malmø i sverige hvor svensker flykter nå pga voldelige opptøyer og kriminalitet, vil også Oslo snart oppleve at nordmenn blir i undertall og innvandrer blant flertallet. Dette er skummelt når vi tenker på hvor mange innvandrere som faktisk er kriminelle. Jeg tror ofte det kan være lurt å lytte til de eldre, de har et bredere perspektiv og mer erfaring, og nesten alle eldre er skeptiske til den økte innvandringen.

    SvarSlett
  127. Helt enig med at de som sier at de eldre har kunnskap.
    Før så kunne man sette sykkelen ulåst de fleste steder. I dag blir den stjålet etter ti minutter.

    Det er de eldre som har kjempet for Norge.
    Vi må vise respekt til de eldre.
    Når jeg leser innlegg/hører meningen til dumme og naiv nordmenn som ikke ser utviklingen i landet vårt blir jeg redd.
    Jeg lurer på hvor mange nordmenn som er beredt til å kjempe for landet vårt. Dette er begynnelsen på en krig!

    Norge for nordmenn!
    Islam er ikke en del av våre vestlige verdier, og er en ond religion som skal ta over verden.

    SvarSlett
  128. Er dere helt på jordet? Hva er dere sier? Det er greit å gjøre disse forbrytelsene hvis man er hvit? Fordi da er det noen psykiskefaktorer som slår, som f.eks mor ga deg ikke nok klemmer når du var liten.. Nei, fy! Skam dere. Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

    Uintelligente idiot. Gjør noe med livet ditt, ta det!! Nei det er ikke greit at folk er kriminelle så lenge de er hvite, men din idiot, vi kan ikke eksportere våre kriminelle nordmenn. ER ikke normalt å ta imot slike menneske. Skjønner du?
    Er det visa krav til feks USA, sjekker de om du er kriminelle, hvorfor gjør de det tror du?
    NÅ skal jeg gå å klemme moren min.

    SvarSlett
  129. Bloggeier: Du er en stygg, feig og patetisk horeunge, og ansiktet ditt vises klart og tydelig ;-)

    SvarSlett
  130. Hehe, om jeg er stygg og feit har vel ingenting med denne debatten å gjøre? Vær så snill å kom med saklige argument, istede for person angrep...

    SvarSlett
  131. FrP: Det partiet i Norge med lavest gjennomsnittlig IQ (ref. resultatet av NRKs IQ-undersøkelse fra Test Nasjonen):

    http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3098803.html

    Kommer jo ikke som noen overraskelse akkurat, men bekrefter snarere det resten av oss allerede vet. Noen kommentarerer rundt dette?

    SvarSlett
  132. Vi får se hvem som får rett når det blir borgerkrig innen 50 år.

    Klarer du ikke å få med deg varsellampene som lyser i dette landet, så er du naiv.

    Du kan godt legge fram en statistikk over iq'en til FRP.
    Hva er forskjellen på den statistikken og den som viser at innvandrere er overrepresentert når det gjelder kriminalitet ?
    Betyr liksom en statistikk laget av NRK om partivelgernes IQ noe? Jeg ville mye heller vektlagt en statistikk som omhandler noe viktig, som f.eks kriminalitet ift innvandrere.

    Om folk velger å kalle oss rasister får så være. Ordet "rasist" har liten, eller ingen betydning, i dagens verden. Ordet er blitt misbrukt i så mange sammenhenger at det er blitt vasket bort.

    SvarSlett
  133. Anonym (21. februar 2009 20:29):

    "FrP: Det partiet i Norge med lavest gjennomsnittlig IQ"

    At partier har IQ (og for sikkerhets skyld gjennomsnittlig IQ, til og med) må være noe nytt...

    SvarSlett
  134. Anonym sa... 19. februar 2009 21:36 :

    "Frp: Partiet for konemishandlere, kriminelle, horekunder, rasister, folk som ikke forstår verdien av å beholde våre naturressurser (Frp vil selge ALT til høystbydende, de ville tilogmed selge rettighetene til oljen vår for 5 milliarder...), gamle tullinger som ikke skjønner bæret, og generelle idioter som tror at de personlig vil få det bedre dersom Frp får ødelegge økonomien og landet vårt..."


    Vi får virkelig håpe at det der var ment som spøk eller ironi, for løgn er en uting.

    Korreksjon:

    Frp: Partiet for oss som ikke er naive, historieløse fjompenisser - for oss som ser med blide øyne på forskning, infrastruktur, miljøvern, omtanke for de kommende generasjonene; for folk som ser på helse og utdanning som viktige satsningsområder og ønsker å ta vare på vårt land, våre landsmenn, vår kultur og vårt levesett - det viktigste først. For oss som er såpass opplyste at vi vet at det aldri kan bli for lite innvandring, kriminalitet og/eller arbeidsledighet. For alle som vil bidra til at Norge en gang blir et godt land å bo i - til og med for folk som ønsker å være lovlydige.

    Altså det det naturlige valget for de som ikke er idioter og/eller egoister.

    Jeg liker ikke idioter, mens jeg hater egoister - for ondsinn er verre enn lettsinn.

    SvarSlett
  135. Remi sa... (29. januar 2009 19:20):

    "Innvandring er fint og flott."

    Hvordan kan noe av det verste som kan skje - og skjer - beskrives som "fint og flott"?

    "Alle burde ha rett til å søke lykken."

    Sier du det? Hva om jeg prøvde å søke lykken ved å gjøre et innbrudd hos deg, stjele verdisakene dine samt utøve vold(tekt) mot deg og evt. andre som befinner seg der? Det er mulig at det hadde vært lønnsomt og gledelig for meg... men ville du sette pris på det?

    SvarSlett
  136. Dette problemet vil aldri løse seg med holdningen som dagens politikere viser. De lar kriminelle innvadrere/flyktninger(!?) ture på. T.o.m. flere drap av uskyldige lar de passere uten å foreta seg noe. -Den grove kriminaliteten som en liten andel er ansvarlig for blir belastet skuldrene til lovlydige og redelige innvandrere. Norske innvandringspolitikk fungerer som et drivhus for rasisme.

    Norske politikere sier at de misliker at nordmenn synes intolerante. -Tilbakemeldingen til politikerne er at jeg misliker at de er alt for tolerante i forhold til hvilke lidelser kjeltringer skal få lov til å påføre det norske samfunnet. Jeg trodde politikere var til for folkets beste. Og det stemmer vel til dels, for voldsmenn og kriminelle er vel å betegne som folk de og, og de har i alle fall fått gode vilkår i Norge de siste tiårene.

    SvarSlett
  137. "Kommer jo ikke som noen overraskelse akkurat, men bekrefter snarere det resten av oss allerede vet. Noen kommentarerer rundt dette?"

    Er usikker på hva du egentlig vet, har du en halvbra utdannelse vet du at IQ har svært lite å si... eq derimot.

    Da lærte du noe idag også.

    Værsågod.

    Og jo forresten OT, apekattene som ikke oppfører seg må råtne i cella eller sendes til helvete hjem. Hadde noe blitt gjordt mot mine nærmeste hadde jeg avlivet dyret selv.

    Hva får man... 6 år?

    SvarSlett
  138. Hvorfor er den hvite mann så overlegen alle andre raser? Er det gjordt noen seriøs forskning på dette?

    SvarSlett
  139. så enig så enig.. du har min støtte 100 % keep it up!! - Nordmann

    SvarSlett
  140. Bra innlegg mr blogger :)
    Og du har absolutt rett i alt du skriver :)
    Bare ignorer disse venstrevridde tullingene som ikke forstår at de kjører Norge i dass, eller de forstår det nok men gir faen i det.
    De ser politikken sin feile og klarer ikke å innrømme det så de hakker på FrP og alle andre som er for et fritt og demokratisk Norge og Europa. Det kan ikke være mye lett å være en kommunistisk SViker og se politikken sin møte så mye motstand.

    Og det beste er jo det at de(venstresiden) som skal være så forbanna perfekte(iallefall i egne øyne) klager og sutrer over av vi(høyresiden) er så trangsynte og diskriminerende mens de(venstresiden) selv bruker personangrep mot enkelt personer fordi at de ikke skriver 100% riktig og de diskriminerer og forhåndsdømmer ALLE som stemmer FrP.. Ganske bra gjort det SVikere!!

    *klapp klapp*

    SvarSlett
  141. "Anonym sa...

    Hvorfor er den hvite mann så overlegen alle andre raser? Er det gjordt noen seriøs forskning på dette?
    1. mars 2009 02:51 "

    Den hvite mann er ikke overlegen alle andre raser..
    På topp ligger asiatere, så kommer de hvite, så kommer arabere og så negere..

    Bare å ta en titt på oversikten her:
    http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

    SvarSlett
  142. hehe! Flott med støtte! Jeg er stort sett enige me de siste kommentarene, men med noen unntak selvsagt. Jeg mener ikke at noen raser er overlegne andre, men det viser seg jo at noen kulturer er overlegne andre. Og østens u-kultur ønsker jeg ikke her. Da sier jeg ikke at alle fra østen skal pelle seg ut, men de (innvandrere fra øst og vest) som bedriver slik ukultur i vårt flotte land skal slenges ut av landet. (punktum).

    SvarSlett
  143. Folk her snakker dritt om FRP, men der er ingen her som nævner at Jens og Kristin har kjørt Norge på ræv og sløst vekk nesten 600 milliarder på verdiløse papirer som er tapt for alltid.

    Det er Jens og dem som er syndere og ikkje FRP.

    FRP må først komme til makten før man kan skylde på dem.

    STEM FRP !

    SvarSlett